onsdag 7 april 2010

What a lovely day!

Jag är glad, glad, glad.
Forskningeöversikten som jag intalat mig själv inte har legat och stressat och skavt under ytan har nog trots allt gjort det. För när jag korrekturläst och tryckt på skickaknappen infann sig liksom glädje. Åh vad skönt. Nu är det ur världen och handledare på plats. Göran it is. Vår vän Göran. Snälla, duktiga Göran. Detta blir bra det.

Vi har bokat ytterligare en fin intervju idag. Fatta vad vi bokar intervjuer. Volvo, Landsting plus och en och annan riktig höjdare. Intervjufasen anläder snart. Då ska vi finklädda och uppsnoffsade möta verkligheten. Verkligheten som vi önskar befinna oss i inom en snar framtid. Nämligen informatörs/kommunikationsbranschen.

Jag hann till och med med ett varv runt Stummis efter inskicket och innan lunchen bestående av omelett med kalkon och tomat. Solen formligen gassade och jag njöt i fulla drag. (Lite bortsett från ond häl och fuckat knä).

Om några minuter kommer älskling. Då ska vi göra stuvade makaronen och stekt falukorv. Jag som inte ens tycker om f-korv. Men jag har lärt mig igen. Nu kom han hem .. så gotta go. Ikväll intensivpass på Friskis. Life´s good!

Inga kommentarer: