fredag 30 april 2010

Fyndarnisse i farten!

Här kommer mina fynd från GeKås. Tagna med mobilkameran, så kvaliten blir ju inte den bästa.


Mullvardsfärgat linne i slapp modell med djup ringning vid ärmarna
49,50 kr
Jeansskjorta i grym färg
149 kr

Råsnygg Everlast vind/tränings/slappjacka i svart med lila och guldiga detaljer
159 kr


Retro grytvantar, väldigt mycket Johanna
19 kr

Sten i cement som ljushållare
8 kr

Mineralpuder/foundation Maybeline
109 kr

Träningssockar i syntet och andningsmaterial
2 pack á 20 kr

Mycket Johanniga sjalar i turkost och rosa
49 kr styck

Flätat brunt skärp
Svart tunt skärp med plastnitar
39 resp 29 kr
Klocka Regal i korallröd/rosa
189 kr, ordpris runt 500 kr


Detta är några av fynden. Utöver det sportbh, lite strumpbyxor, hårnålar och sånt bra-att-ha.
Även en korallfärgad sjal i mjukaste och goaste materialet ever. Stor och byllsig att vira runt sig, bilden ville dock inte in på bloggen av någon anledning.
Fynd kan vi verkligen kalla det! Ska väl säga att totalt lämnade jag stället endast 970 spänn fattigare. Que? Kan man säga då. För 970 spänn för 22 ting. Grymt.

2 kommentarer:

kajsalillen sa...

Bra köp Johanna. Jag kanske är färgblind, men visst är jackan blå och även linnet?!

frida sa...

väldigt bra jobbat tycker jag! Ska nog ta mig en sväng till Gekås i sommar och fynda jag med :)