fredag 30 april 2010

Fredag

Sitter och klurar på en trevlig text att lite snittsigt slänga ihop. Men det enda som i princip kan tänkas komma ur skallen är traggel såsom idag har jag gjort detta .. och nu ska jag göra såhär. Älskar att läsa det i andra bloggar, men det låter så fruktandsvärt fantasilöst och konstigt i min egen. Hemma är jag i alla fall från västkusten. Med ytterligare kunskap i kriskommunikation, något fattigare och med en GeKåsupplevelse i bagaget. Härmed sällar jag mig till den skaran som uppskattar metropolen Ullared och på något sätt gemytligheten som råder mitt i köphysterin. Jag är mäkta nöjd, helt på allvar alltså, med mina inköp. Tänker faktiskt ta kort och visa för att bevisa att det inte bara finns skräp, fula plastserviser och kläder som mest platsar på överviktiga tanter på campingar med magväskor och spruckna hälar. Ungefär så har jag tidigare sett på GeKås. Men som sagt, jag erkänner mig besegrad. Så nu ska jag klicka kort och lägga upp.

Update: Korten kommer i nästa inlägg!

Inga kommentarer: