torsdag 7 januari 2010

Plats: bingen

Jag och älskling sitter med en varsin dator i knäet i sängen och har en mycket social stund, not. Eller det är mysigt. Vi är fastklistrade i våra egna skärmar dock men ibland knuffar vi på varandra och visar den andre något. Sedan är det även synd om älskling som är sjuk. Men vi vet ju alla hur det är när killar är sjuka. Lite snuvig och krasslig och genast så är det sjukt synd om dem. Så vi låter honom hållas och han får en klapp på kinden emellanåt. Nu kurerar han sig med en whiskey bredvid sig och jag mår illa. Kan bero på att vi somnade ifrån middagstiden och vaknade halv 9 ikväll. Fick kränga smörgåsar och yoggi. Nyttigt! Kan även bero på den äckliga whiskeydoften som sprider sig likt acceton. Imorgon ska jag rå om älskling och även ta tag i mitt plugg igen. 4 sidor here I come. Blir även en repa på stan för inhandling av lite dricka till lördagens festligheter. Nu ska jag buffra på älskling och säga att han har ett nytt inlägg att läsa och kommentera. Det gillar vi!

1 kommentar:

Krille sa...

tur att du inte tycker det luktar gott. då får jag ha laphroigen för mig själv :)
ha ha ha... det ska jag komma ihåg när du inte känner dig bra! hoppas du håller dig frisk.