tisdag 10 november 2009

Sjukstuga


Är inte alls speciell nöjd med tillvaron precis i detta nu. Näsan rinner, huvudet är igenkorkat och kroppen är seg som kola, och inte att förglömma halsen. Jag har med andra ord blivit sjuk. Men eftersom jag har distanskurs så är det ingen ko på isen när det kommer till plugget, vilket är skönt. Så idag har jag mellan snytningarna läst veckans Tema samt lagt in en ny tråd på diskussionsforumet. Duktigt Johanna! Tänkte även ta tag i min artikel som ligger och blänger på mig och vill bli läst.

Igår gick jag till träningen och värdade trots att jag borde legat hemma och kurerat mig. Men jag kände efter på tok för sent och då var det to late att hitta en ersättare. Så jag körde halva passet halvbra och sedan sa kroppen ifrån så jag ställde mig vid sidan av och skötte enbart musiken. Mycket dumt att träna när man har ont i halsen och snorig.

Nu hade det suttit fint med varm nyponsoppa men eftersom pulvret är slut så ser jag ingen annan utväg än att byllsa på mig tjocke-jackan och kila bort till Hemköp. Går nog även upp på Åhlens då och köper ny överstrykningspenna för här ska kladdas. Men annars lever jag och förutom denna downen mår jag fint, i alla fall i hjärta och knoppp :) Det lilla kan göra mer än vad man tror och att få uppskattning resulterar i ett fånigt leende och tindrande ögon. Allt för mig, hejdå!

1 kommentar:

Anonym sa...

detta tog tid....