fredag 20 november 2009

Friday

Fredag och jag har varit duktig och städat och fejjat hela förmiddagen. Sen lunch och sedan har jag lipat ihjäl mig när jag kollade på Förlossningskliniken. Blödig? Jag? Nu slappar jag i soffan med Extreme Home Makeover och kommer väl förmodligen lipa lite till. Snacka att jag har fått lip-generna från mamma som gråter om så en myra hade dött på tv ;) Nu överdrev jag lite, men visst är vi lika i det avseendet. Ikväll blir det fredagsmyspys och precis som det låter ska det bli mysigt. Tänkte även slå syster en signal uppe i Stockholm då jag hört av mamma att hon är frustrerad med en dator som inte fungerar. Får väl planera in Stockholmstrippen lite närmare som komma skall i januari.

Imorgon lördag vet jag inte vad som händer. Något trevligt får det i alla fall bli då jag har tagit det extremt lugnt de senaste två helgerna. Nästa helg blir det dock hålligång på inflyttningsfest men nu i helgen får man väl ta sig för något också. Pensionärsåldern är faktiskt långt borta.


En fredagsmyskväll tidigare i höstas med Lina. Snacka att vi inte vetvar gränsen går när det gäller att äta med måtta. Lite tragiskt!

Inga kommentarer: