måndag 19 oktober 2009

The weekend


Har haft en bra helg på alla sätt och vis. Ingen utgång eller liknande, men lite vin slank visst ner ändå. Huvudvärken var liksom hanterbar i söndags med andra ord.

Fredagskvällen spenderade jag på Sturkö med moder och fader, god mat och Idol. Var mysigt att sova hemma i gamla gamla rummet och vakna och äta mysig frukost med mamma. Pappa åkte till Stockholm med Henke för att hälsa på sister tidigt på morgonen. Dagen spenderade vi sedan åt att räffsa och plocka upp äpplen och päron. Tog väl sisådär 2 timmar då vi har X antal fruktträd på trädgården. Resultatet är grym träningsvärk i baksidan av högra låret och i axlar.


Lördagen och söndagen var som sagt mysiga.

Idag har jag varit duktig och gått långrunda runt Stummis, Residenset och Varvet. Skönt med frisk luft runt 9 snåret. Ska nog ner på stan om en stund och klämma lite på en jacka jag funderar på. Sedan ska jag på en visning halv 5 och vid halv 8 är det dags för veckans första träningspass. Mitt värdpass step 1 styrka, välkomna.





Inga kommentarer: