fredag 16 oktober 2009

Lurre


När man har tappat en del av matlusten så får man nöja sig med det lilla. Idag till lurre blir det
en rostad fralla med philadelphia, klickis potatissallad, getost med balsamvinäger (kan jag äta till varje mål mat dock), liten klick keso för att återigen prova på det som Lina menade var skitgott och en tomat. Sing halleluja vilken sammansättning.

Här ser ni en som absolut inte tänker tröstäta sig till döds. I och för sig så ligger undernärning och självsvällt ganska långt bort med. Men fasiken vad tråkigt att äta och att äta själv har jag kommit på. Nu ska min vita tallrik intas (alltså innehåller på den, inte själva tallriken för det kan bli något svårsmällt) ..

1 kommentar:

kajsalillen sa...

det blir en lagom lunch. Du ska ju inta en förhoppningsvis god middag ikväll.
jag ringer när jag är klar...