söndag 25 oktober 2009

Helgen

Helgen kom, helgen gick.
Helgen inleddes med en mysig heldag på stan med Lina. Köpet jackan och en tröja och sen var vi glada. Lunchade med Carro på Åhlens och sedan gjorde vi kväll. Mysig kväll med lite vitt vin och annat gott.

Lördagen gick i slowmotion samtidigt som den rusade iväg, kan bero på att jag sov längre än vad jag brukar på helgerna. Regn och rusk blev myspys på kvällen då jag och Lina krängde pizza, åt godis och snicksnackade som bara vi kan egentligen. Kom i säng sent även denna natt så idag har jag tagit sovmorgon också. Pappa hämtade upp mig i stan efter lunch och sen åkte vi ut till Sturkö. Sover här inatt då jag ska ha bilen och hämta Josse på flygplatsen imorgon bitti, hon kommer hem en vecka från Stockholm :)

Dagen idag har varit den lääääääääängsta ever. Tar aldrig slut och klockjäveln är bara 7! Milde tid .. Men mysig och fin helg har det varit, på alla sätt och vis ...

Inga kommentarer: