torsdag 22 oktober 2009

Trevlig vanlig dag

Idag har varit en dag fylld av lite av varje. Vaknade runt 8 och slängde in första tvätten. Var klar runt halv 12 och slängde i mig en något tunn lunch, 2 kokta ägg, innan Lina hämtade mig för att dra mot Friskis. Hon skulle till sjukgymnasten så jag passade på att träna en timme. Sen åkte vi och handlade, nu ekar inte kylen längre vilket känns som lite halvtrevlig sådär.

Nu ska jag snart sätta igång med maten och vid tjugo i sex ska jag till ortopeden. Varför vill man ju knappast skriva då det är jävulsk klantigt. Men skit samma .. på midsommarafton drog Johanna framstupa från en liten bergshäll och landade på högerhanden. Jag kan inte annat än att skratta åt mig själv. I vilket fall så fick jag jätteont någon månad efter så jag gick till vårdcentralen. Fick en remiss och nu efter 4 månader får jag äntligen komma till en ortoped. Inte för att jag har ont hela tiden, men vid tunga lyft och så vidare känns det. Får se vad läkaren säger, AT läkaren jag var hos sa ju att det var glapp i ledbandet. Bra jobbat Johanna!

Imorgon ska jag och Lina gå på stan och ha mysigt. Jag ska inhandla en tjock dunjacka för i vinter ska jag vara varmast av alla. Inte för att jag har varit kall de andra vintrarna men ska inte frysa en gnutta. Blir en EVEREST W DOWN JKT F09 från Stadium. Jag sa till Lina innan att det får bli en present till mig själv för VG tentan. En dyr sådan ..

Nu plingade micron så nu ska kyllingen tillagas. So long!

Inga kommentarer: