måndag 26 oktober 2009

Jävla måndag

Måndag måndag måndag. Regnig måndag måndag måndag. Trist måndag måndag måndag.

Idag var jag uppe i ottan ( ja kvart i 7 är sjukt tidigt för mig) och käkade lite frullebulle innan jag åkte in till stan med moder och fader. Väntade på att tiden skulle gå på pappas mottagning innan jag körde mot Kallinge och hämtade syster på flygplatsen. Jätteroligt att ses igen efter mer än 2 månader. Åkte till farmor på lite fika och nu in till stan igen. Ska köra till sjukhuset och röntgen om en kvart. Sen ska jag hinna med till bibblan på BTH och hämta en bok till Anna med. Sen träffa Anna och snacka lite samt byta böcker. SEN hem och äta och SEN värda och träna Step 1 styrka. Milde tid. Just det, försöka klämma in lilla Lina mitt i allt med. Människa vilken dag och jag som har sjukt ont i magen och mår illa med. Tack gud, verkligen tack!

1 kommentar:

kajsalillen sa...

skönt att du hann med en liten stund vid datorn så här mitt på dagen..