onsdag 16 september 2009

Sjukstuga AB ..

.. har vi inte tid med. Här ska jag bli frisk fort som attan. Vi ska ju ut och slå klackarna i det berömda taket på lördag, för vi var ju faktiskt duktiga denna helgen och var hemma. Så värda lite vin och dans är vi allt. Just nu sitter jag i alla fall hemma och är liiite krasslig i halsen och snorar liiite. Liiiite torrhosta på det med. Men annars är det bara fint ;)

Igår var det skola i Ronneby som stod på schemat, skola 2 dagar i veckan är inget jobbigt men sedan var det ju det där med disciplin som gäller när man kommer hem. Men jag är ju van att jobba så, hade inte mycket mer i Växjö. Men detta känns på ett annat sätt. Där var det programstudier, här kurser. Men det går bra och är roligt, huvudsaken ju.

På fredag blir det nog Nättraby och familjen Johansson som gäller. Mamma och pappa ska dit på middag och samkväm så jag följer nog med eftersom Anna och Sebbe med skulle dit. Måste ju planera det sista inför Göteborg helgen efter, alltså nästa helg. Galet vad snabbt det gick till det då. Jag, mamma, Anna och Susanne ska på bokmässan i Göteborg, sova på 4 stjärnigt och shoppa. Ska bli jättemysigt och lite välbehövligt att komma bort faktiskt. Girl-helg-när-det-är-som-bäst.

Men nu är det plugg-dag-när-det-är-som-bäst som gäller, eller MÅSTE gälla rättare sagt.
Ska ta ett djupdyk ner i Landy och Conte nu och fortsätta där jag sist stannade nämligen vid Attityder och känslor på jobbet.

Säger som Kenna; rock´n roll, solparasoll!

Inga kommentarer: