tisdag 15 september 2009

Some stuff



Sitter här och skrattar. Faktiskt åt mig själv. Har kollat tillbaka i arkivet på mina inlägg jag skrivit sen i februari. Kan väl sammanfattas med diverse fylleinlägg, bakisinlägg och festbilder. Gör vi inget annat? Tragiskt.
Fast roligt har jag haft det senaste året, inget annat kan sägas. Mycket mycket fest och ståhej har det blivit, mycket småresor, nya vänskaper och hemflytt till Karlskrona. Det bästa jag gjort i år helt klart! Kände mig färdig med Växjö och Campus för denna gången och att bo i Karlskrona känns helt jävla underbart. Jag är så glad att jag är nära mina vänner igen. Tråkigt att vara så långt i från Växjöbrudarna bara. Vi är utspridda över hela gjorden nu; karlskrona, växjö, halmstad, mexico, new york och north carolina. I januari blir det en jävla återförening utan dess like!

Men att bo i Karlskrona känns fruktandsvärt rätt just nu. Att exempelvis kunna springa ner till Lina på 5 minuter eller åka ut till Zandra på 30 min. För några månader sedan sågs vi max en gång i månaden, och det räcker ju inte :) Mina söta små vänner betyder allt. Utan er hade det mesta varit jobbigt och vem skulle jag pratat med om inte er? Älskar er.



En av sommarens alla myskvällar på Stumholmen med mina älsklingar!






Inga kommentarer: