torsdag 17 september 2009

Dagen och bilder


Spänstig kvinna i Florida

Då var denna veckans föreläsningar också slut. Jätteintressant idag om Stress och förändring. Sjukt att så mycket kan trigga igång stress och visste ni att det är ett fenomen som faktiskt började långlånglång tillbaka i tiden. Redan på stepperna när stenåldersmänniskorna jagade mat, dom var skitstressade kan man säga. Se vad man lär sig på en psykologikurs.




Hungrig kvinna i Florida

Har precis klämt i mig en big mac på 2 röda och ska snart traska ner till Lina. Ska med ut till Säbyvallen när ramdalas damer tränar. Jag och Anna har ju lovat bort oss att börja spela igen, och det med Rifabrudarna. Ojdå, så det kan gå. Haha. Men än ska jag inte snöra på mig pjuxen, får väl se om dom är något att ha först. Skämt å sidor, det är dem, vinner ju helt klart på lördag och då väntar uppflyttning. Avvakta får jag väl göra för att se om knät pallar trycket, annars blir det monsterskydd ala Lina som gäller.


Glad kvinna i Florida med sitt hjärta Emily

Helgen ser ut att bli allt annat än lugn. Imorgon kväll ska vi till the Johansson family i Nättraby för samkväm och på lördag blir det som sagt fest. Laddad till tänderna, då åker finskorna på igen ( som jag efter en enda festkväll förstörde förra helgen, lyckat Johanna, lyckat ).

Nu ska jag svida om lite. På en kall fotbollsplan platsar inte riktigt kalla tygskor och munktröja.

Inga kommentarer: