fredag 18 september 2009

Godmorgon helg


God morgon helg!

Denna veckan har verkligen gått i ett rasande tempo, verkligen. Har ändå hunnit med en del; skola två dagar, plugg, träning, träffat Lina varje dag (haha), lunchat med Zandra och lite sånt mys. Idag tänkte jag plugga lite, insåg precis att klockan inte är mer än kvart i 10 så det är lugna tider. Ska börja fila på hemtentan lite idag tänkte jag, nu räcker det med genomgång av böckerna. Bäst och enligt mig mest fungerande taktiken är ändå att börja skriva utifrån föreläsningar och anteckningar och sedan lägga in stycken från böckerna allt eftersom, slå upp det man behöver i kurslitteraturen och referera till det. Easy peasy!

Träningen på Säbyvallen gick bra. Säger jag som satt bredvid med Lina och kollade och tjöttrade sönder varandras öron. Första jag hör när jag kommer dit är Pernilla och Rickard som säger:

Har du kläderna med dig idag?

Eeeh nej, jag ska bara tiitta lite och observera idag tänkte jag ..

Gapskratt

Måste ju kolla om dem håller måttet först ;) På söndag ska i alla fall jag och Lina agera största supportrar någonsin då Ramdala möter Kallinge i seriefinal. God så spännande!

Inga kommentarer: