torsdag 30 juli 2009

Slö jobbdag

Redan torsdag, kan inte fatta att det går så fruktansvärt snabbt. Helg imorgon igen, och det tackar man absolut inte nej till. Vi börjar fundera här i växeln och folk går och lägger sig runt 9 sådär på morgonen när de första har ringt och skällt. Det är nämligen inte någon jätterusning till oss. Kan bli lite långrandigt. Men jag har ju min korsordstidning att underhålla mig med (som jag dessvärre har löst allt lätt i) samt fri tillgång till nätet. Kanon! Även om det med kan bli tråkigt i längden ..

Idag slår vi ett slag för Mc´donalds jag och Anna, man måste ju få festa till det en torsdag i slutet på juli. Efter jobbet vet jag inte vad jag ska göra. Antagligen får det väl bli en långprommis efter det inte så jättenyttiga lunchintaget. Ja, så får det bli. Kommer väl antaligen inte att få med mig sambon, så får väl traska själv. Kan vara ganska skönt det med. Stumholmen, residenset, varvet, Björkholmen och Hantverkaregatan upp. Skön runda på 45 min sådär.

Nu ska jag besöka damrummet och sedan ta mig an korsorden .. Gosh!

Förresen så var Öland och Strandhelgen något utöver det vanliga, människa vilken helg så roligt. Bilder kommer kanske om ni är snälla.

Inga kommentarer: