fredag 24 juli 2009

Fredagsfeeling åter igen


Lina and I

Denna veckan har verkligen gått i ett naffs, sjukt fort med andra ord. Sitter på kontoret, som jag och Anna älskar, och svarar på de fåtal samtal som inkommer en fredag i juli. Inte många med andra ord. Men bara denna dagen kvar sen ledigt 3, vilken lyx för mig. Jag som är van vid 2, en extra dag gör verkligen gott.

Planerna för söndag och måndag är ju redan klara men dagens och morgondagens är lite mer osäkra. Allt hänger på väder och Stoffe. Blir det fint ikväll drar vi ut med båtarna och grillar och sover över, OM inte Stoffe bestämmer sig för att vara med på träningslägret vill säga. I så fall stannar vi kanske hemma och då får säkert Zandra och Assa ett besök av mig :)
Imorgon vet jag inte, ber till gudarna för fint väder. Men snälla då!

Är relativt lugnt på redaktionen här idag. Reportrarna sitter i morgonmöte runt det långa bordet i mitten och Rolle sitter och pratar i telefon i sitt snygga headset. En dag på kontoret med andra ord! Nu ska jag lösa korsors, min nya hobby .

Inga kommentarer: