tisdag 21 juli 2009

Lite av ditt och datt

Sitter på jobbet och slutar om 40 minuter. Då blir det antagligen direkt-färd ut till ön, där det vankas rock-kväll på campingen. Jag kör medan de andra säkert gladeligen ska förtära lite alkohol. Jag fick ganska bra av den varan i lördags på inflyttningsfesten, haha.

Jag fick även ledigt på måndag nästa vecka, så i helgen blir det Öland och Strand för mig och tjejerna. Så himla skoj ska det bli. Hoppas på sol och mycket folk.

Redan 21 juli idag, vilket känns lite skrämmande. Var tog sommaren vägen? Badat har jag bara gjort en gång, den bruna färgen har sagt hejdå och molnen har gjort entre. Trist, men what to do?
Ser i alla fall fram emot helgen som kommer, och helgen efter det får vi se vad som händer. Tre jobbveckor kvar efter denna och sen väntar sail och Jimmies 25-års fest den 22 augusti. Så man har lite att se fram emot.

Kom även in på mina kurser till hösten. Ska ju ta studieuppehåll från Växjö denna hösten och läsa fristående kurser på BTH. Så har jag kvar min praktiktermin till nästa år, kalas.
Nej nu ska jag sluta tragga och göra någon nytta. Eventuellt ringa CSN och fråga om låne-papprerna nu när det är lugnt här i luren. Have a nice evening!

Inga kommentarer: