onsdag 22 juli 2009

Looking for some semster

JAG VILL OCKSÅ HA SEMESTER!

Blir ju deppig av att kolla bloggar där varenda en har semester som resulterar i sol, bad, bruna kroppar och ett glas vin bara sådär på eftermiddagssnåret. Attsiken med!

Blir i alla fall TRE dagars ledigt nu i helgen, med tanke på Öland som ska bli helt jäkla wunderful. Sol (I hope), mina bästa vänner, vin, glada faces, musik och glada människor. Längtar verklingen! Men nu ska jag fortsätta vara trevlig i luren med både trevliga och mindre trevliga kunder. Tro inte att mitt jobb är pest och pina trots att jag vill ha semster .. nejdå. Det är ett bra jobb som inte kräver så mycket tankeverksamhet. Skönt för mig som har starka funderingar om en karriär som hemmafru i framtiden, tror det är mitt kall i livet och hade passat mig som handen i handsken.
Ironi mina vänner, ironi. Men visst hade det varit skönt ..

1 kommentar:

Zandra sa...

Haha. Hemma fru låter ju inte helt fel. Går hemma och bara vara och leva på mannen i hushållet. ;)