onsdag 27 maj 2009

Jävla nötter!

Fan ta 3 och deras jävla kundtjänst. Har sedan i måndags försökt betala min telefonräkning på 369 kronor. Varenda gång (på internet) har jag skrivit in mitt kortnummer och tryckt Nästa och då har det stått: Fel på sidan! Givetvis försöker man igen, vilket jag nu har gjort 4 gånger. Nyss gick jag in och kollade min internetbank, då har de jävla rötäggen dragit 369 kronor 4 gånger, TROTS att det varenda gång stod: Fel på sidan, försök igen!

Fy fan vad jag kokar. Har ringt och krävde mina pengar tillbaka och då får jag prata med en dum jävla nöt.

Jag: Hej, det är såhär .. (förklarar)
Nöten: Jaha? Ja då får jag väl kolla då ..
Jag: Ehh ja tack!
Nöten: Nej det har inte registrerats något!
Jag: VA? Det har dragit fyra gånger, alltså 1500 kronor!
Nöten: Jaha, nej men det kan inte vi se.
Jag: Nej men första gången var ju för fan i måndags ..
Nöten: Nej du får ringa tillbaka en annan dag. Typ fredag ...
Jag: Så jag ska behöva ringa tillbaka om några dagar för att det varit fel på er hemsida?
Nöten: Ja precis ..

Sen säger jag ett torrt hejdå och slänger på luren. Ångrar till och med att jag sa hejdå!
Sånt här kan få mig att koka och bli totalt vansinnig!

Tack gode gud att jag fick för mig att kolla min internetbank och då såg att de dragit så mycket. Annars hade det inte varit skoj .. på fredag ska de få höra ett och annat!

1 kommentar:

Madde sa...

Men herregud så får det ju inte gå till, jävla nöt!!!!!