söndag 8 mars 2009

Vilken kväll!

Vilken kväll, vilken kväll. Det blir storkalas när mina tjejer kommer hemifrån. Jag har inte riktigt hämtat mig från kvällen och garvar fortfarande trots dunkande huvudvärk. Vi satte igång med lite pizza innan de andra 10 tjejerna kom intraskandes runt halv 8-8. Sen satte det igång! Vin, lekar, skönsång och dans. Jag har inte haft såhär jävla roligt på evigheter. En kanonlyckad kväll! Jag, Z, L, A och en snubbe hade liten efterfest på eget vis här. Käkade pizza på golvet, slog sönder glas och jag drog fram skurmoppen. Det hjälpte dock föga och idag har vi inte orkat städa så vi har gått med skor inomhus hela dagen, haha. Har halvsovit, skrattat och fyllt i varandras luckor ;)





What a night! Tack allesammans.




3 kommentarer:

Anonym sa...

Z var väl ändå inte med!

Anonym sa...

Tack för en supertrevlig förfest tjejen :)
kramkram

Anonym sa...

Jaa verkligen :)
Hade ni kul på sivans sen? Såg ju er aldrig! kram