fredag 6 mars 2009

Amår09

Vilken underbar Amår09 dag Wibban och hela projektgruppen hade anordnat. Mitt monteragerande som företagsvärd för Drivhuset gick strålande. Var propert klädd i svart pennkjol, vit skjorta och lila slips :) Banketten på kvällen var underbar! Superb mat, god dricka och underhållnings i världsklass av Soran Ismail känd från Parlamentet. Vilken härlig prick. Hade två nummer och fick mig att skratta till jag hade ont i käkarna.


Något som var väldigt roligt var att bland andra Eva Hamilton, vd på SVT och Måns Möller föreläste på dagen. Jag, Wibban, Maja och Camilla gjorde ett arbete förra våren om SVT:s stora omorganisering och Wibban hade hand om Hamilton igår och då hade de börjat prata om vårt arbete. Och Eva ville att vi skulle skicka vårt arbete till henne för hon var jätteintresserad av att se det, så roligt :) En helbra dag helt enkelt. Dock blev det inte mycket och god sömn inatt då det var seminarie vid halv 9 i morse. Så jag är lagom trött nu men ska vila ett tag innan jag första ska värda vid halv 4 och sedan på after school vid 5. Jag är dööööödstrött!





Inga kommentarer: