måndag 9 mars 2009

Some news


Då var vi inne i en ny vecka då. Ny vecka i detta fall means endast en skoldag, eventuell klassfest och äääääntligen Stoffebesök. Vi har inte setts på en månad nu och det ska bli lovely att han kommer till helgen. Utöver dessa tre aktiviteter blir det träning. Ikväll muskel, imorgon step core, onsdag hoppas jag på muskel och torsdag eventuellt core? Vi får se. Ska i alla fall iväg på muskel vid 6 och pumpa järnet. Jag är laddad, jag känner det.

Livet traskar på och idag kunde jag dra på mig min vårjacka när jag gick till bibblan för att ha projektmöte. Lovely! Solen sken och jag hade faktiskt behövt ett par solglajjor. Kan det vara så att våren är på väg?


Idag fick vi hem vår kopia av hyreskontraktet på nya lägenheten. Allt är alltså klart! Och jag lääängtar så jävla mycket. Den 1 maj får vi nyckeln och då flyttar Stoffe in och jag kommer med mitt flyttlass helgen 28-30 maj. Tiden måste gå snabbt för detta ska bli underbart. Här under kommer några bilder från lägenheten som jag tog när vi var hos de nuvarande hyresgästerna på visning, samma dag som vi fick den!




Stor hall med plats för arbetshörna eller liknande
Mysigt vardagsrum


Sovrum. Med ingång till walk-in-closet och toalett

Matplats. Bakom mig som tar kortet är själva köket och utgång till balkong!
Love, Johanna


Inga kommentarer: