måndag 9 mars 2009

Drömmen i köket.











Jag sitter och kollar runt lite på nätet. Det jag kollar på är inredning. Jag har ju klargjort ganska väl att jag längtar som en tok till inflytten. Drömmen i köket är i alla fall porslin från märket Mateus. De är så himla fina och hade verkligen piffat upp. Tänker mig ljusrosa stora tallrikar och assietter i vitt eller ljusgrön.

Grejen är ju den att jag fyller om år sisådär 20 dagar och en Mateusserie hade ju inte suttit helt fel, haha! I övrigt så har jag ytterligare två önskemål på min b-daylista. Nämligen en cykel och ny kamera :)

När jag ändå är inne på kök och så vidare så kan jag ju visa some pics på stilen jag gärna hade velat ha i köket. Notera jag. Vi är ju faktiskt två som ska bo där och bestämma, absolut!




Det ser ju ut som rena drömmen!





1 kommentar:

Anonym sa...

ja, men den med bäst stil får bestämma ;) haha