fredag 20 mars 2009

Minnen!




Jag har just suttit och skrattat, ryst och fått tårar i ögonen. Anledning: jag har läst igenom stora delar av min resedagbok från Florida. När jag kom hem till Sverige den 16 juni 2007 hade mamma skrivit ut varenda inlägg jag skrivit med tillhörande kommentarer från er här hemma. Vilka minnen! Skrattat har jag gjort åt alla förmanande kommentarer angående min maniska shopping, tävlingarna om snyggast och fyndigast avslut som drevs mellan pappa & Kenna. Vad sägs om Rock'n roll solparasoll eller då Kenna antydde att Aspö minsann gick att jämföra med Bahamas, då jag var där.

Rysningar fick jag när jag hade skrivit känslosamma inlägg om den korta tid jag hade kvar i paradiset. Inlägget då Linn åkt hem och jag "hyllade" henne i ett helt inlägg. Hur underbart vi hade haft det tillsammans, allt skit vi gjort, alla söndagar vi tillbringat, alla bakisdagar på Tj Maxx och alla underbara underbara minnen.

Tårar i ögonen fick jag mest hela tiden. Florida känns så fruktandsvärt avlägset och jag vill bara tillaka hela tiden. Drömmen är att åka dit på välförtjänt semester när jag tagit min examen sommaren 2010. Dröm!

Inga kommentarer: