tisdag 17 mars 2009

Mina tre obehagsobjekt!

Det finns några objekt här i världen som får mig att rysa och känna obehag. Några av dem är;

1. Disktrasor - jag har aldrig pallat det. Är jag tvungen att ta i en görs det med två små små nypor. Men ALLTID när jag torkar bordet görs det med diskhandskar på. Blir jag tillbedd att torka bordet hos någon annan är inte det med äckelkänslor för dennes bostad, nej för den jävla disktrasan som är äcklig vem den än tillhör.

2. STORA hundar. Detta ligger nog på delad förstaplats med disktrasor. Jag får ont i tårna när jag ser en stor best, och främst är det irländska varghundar. Haha, just nu gick jag in och sökte på de äckliga djuren och jag knep automatiskt med tårna av äckel. Det är sjukt, men jag hatar dem odjuren!

3. Kokosflingor. Huvalemej! Liiiten gnutta kokosmjölk i en wookgryta går an men jag.kan.INTE.äta-kokosflingor. Jag kan klökas av bara tanken. En choklad/negerboll med kokos skulle aldrig komma i min mun.

På tal om detta (eller inte) fick jag just ett enormt sug efter kolsyrat vatten. Även det är något jag kan rysa med obehag inför. 5 kronorsflaskor i Willys egna märke går inte hem.
Är man sjuk eller?

Inga kommentarer: