tisdag 17 mars 2009

Holá, holá

Solig och fin tisdag ( bara för att jag skrev det gick solen i moln, trevligt ). Har haft föreläsning om att markandsföra sig på webben 10-12 och nu käkar jag lunch. Ska till bibblan tjugo över 1 och träna på vår presskonferens som vi ska ha imorgon, skitskoj. Nu under lunchen har det vatt två personer och kollat på min lägenhet, det är alltså på riktigt. Im moving :) Im moving on with my life and it feels great.

Veckan hittills varit bra, mer hektiskt än förra, men så var den ju med otroligt jävla slapp. För slapp! Nu är det något varje dag och jag gillar det, bättre än att sitta och glo hemma. Åka till stan är det inte tal om, eller jo om csn varit högre. I helgen kommer mor & far och hälsar på, ska bli trevligt. Mamma har annonserat att hon vill in till stan. Roligt för henne, bad for me. Fast man KAN ju faktiskt fönstershoppa ... typ .. eller nej!

Nu ska jag slänga i mig lite vitaminer i form av en appelsin och sedan invänta Sannski som äter.
So long, vi hörs!

Inga kommentarer: