måndag 16 mars 2009

Mitt hjärta!


Vilken underbar helg vi har haft, jag och mitt hjärta. Slappat, ätit god mat och bara umgåts.

Idag var det back to reality och Stoffe åkte hem vid 10 då jag gick till föreläsning. Kom hem först för en halvtimme sedan, har varit en lång dag. Resten av dagarna i veckan ser likadana ut, men jag klagar inte. Roligt att ha något att göra. Presskonferens på onsdag, övning alltså, men allt ska filmas och vi ska verkligen gå in för det. Mitt, Sannas och Erikas scenario är så jävla bra. Att hålla sig för skratt blir en utmaning.
Om en halvtimme ska jag sticka iväg och träna, muskel blir det idag. Ska utmana mig själv idag och plussa på 2 kilo. Jag är laddad!

Annars rullar allt på och våren ligger i luften. Vårjackan kan snart åka på på allvar, och det är great. Jag toklängtar till våriga dagar och kvällar då vi kan softa, grilla och dricka öl/vin på Tufvanängen eller Slottsängen. Lovely! Det går snabbt och det är skönt.

Inga kommentarer: