torsdag 24 juni 2010

Knäfix och midsommar

Sitter på jobbet och i bakgrunden spelas just nu Iiiiii min fantasiiii .. medan jag lydigt och vänligt svarar, Välkommen till Blekinge Läns Tidning, Välkommen till Ulricehamns tidning, Välkommen till MedieAlliansen och så vidare. Det är trevligt när kunderna är trevliga, men ibland är de inte så nice alltså. Men som sagt, kunden har alltid rätt. Not. Men det är ett bra och förmånligt jobb, annat ska inte sägas.

Om en timme ska jag till Tommy Olsson som jag känna och klämma på mitt knä. Fick nog i måndags då det återigen brakade ihop på träningen. Men nu ska det kollas upp och det med råge. Tur att Friskisinvolverade får reducerat pris. Får se vad Olsson säger.

Ikväll efter jobb och Lövmarknad åker vi ut till Sturkö. Imorgon midsommarfirande. Först hos mamma och pappa med släkt och vänner där jag och Anna står för aktiviteterna. Sedan ner mot Lina och Niklas sommarstuga för att spendera kvällen med vänner vid sjön. Mys och precis som en midsommar ska vara.

Nej nu blinkar det här. Gotta go ..

1 kommentar:

karin sa...

Hej Johanna! :)
Hm, jag ställde in lite inställingar på M A S P när jag precis köpt kameran som jag använder mig av. Annars fotar jag helst utan blixt. ISO ändrar jag beroende på hur ljust eller mörkt det är (tryck på knappen längst ner till vänster bakom kameran för att komma till iso-funktionen) Lite svårt att förklara hur jag använder mig av inställningarna, men läs instruktionsboken, där står allt du behöver veta! :) Sen ändrar jag också kontrasten osv i bilderna i ett bildprogram. Fråga igen om det är något du undrar över! :)

Hoppas det gick bra med ditt knä och att du fick en superfin midsommar! Kram Karin!