fredag 19 mars 2010

Hola hola hola

Its friday again. Galet fort denna vecka gått. Men nu är det fredag igen och jag kan ta helg. Not. Först ska jag skriva klart ett 5 sidors paper som jag har varit väldigt lat med i veckan. Synden straffar sig själv som det så fint heter. När jag äntligen kan ta helg, säg om sisådär 6 timmar, så ska jag laga taco med K och mysa. Lördagen är blank så om någon har något bra förslag, släng hit det. På söndag ska vi ut till svärisarna och äta middag och våfflor. K hade fått för sig att det var våffeldagen på söndag och ringde ut och bjöd in oss på söndag. Får väl se vad vi får helt enkelt, om dem har genomskådat lurendrejeriet.

Nu ska jag ta tag i skiten, vilket inte är superenkelt när tangenterna på datorn har börjat muppa sig. Mellanslaget måste man trycka hårt och bestämt på i mitten av tangeten innan den reagerar. Jag får lite smått panne. Slänger in en sexig bild på mig och mina vita bomullshandskar som jag dras med nu när exemen är så vidriga. Att skriva med hala vantar på tangentbordet är inte heller att rekommendera.

Inga kommentarer: