onsdag 4 november 2009

Onsdag


Ja igår var det ett argt inlägg jag smattrade ihop på tangentbordet i studens hetta. Tog hus i helvete kan man säga. Idag är jag lite gladare, men fortfarande arg på den-där-personen. Men ska inte lägga min energi på den längre. Finito.

Idag tog jag återigen sovmorgon, inte frivillig sådan, men det sitter liksom i huvudet att när jag inte har något speciellt att göra så går jag liksom inte upp innan halv 10. Men nu har jag fått i min frukost framför tv:n och sitter fortfarande i morgonrock och smattrar igen (dock trevligare ord än igår). Tänkte jag Linas hoj ut till Gräsvik och hämta två böcker, blev inte alls av igår. Körde och handlade istället. Annars har jag inte mycket to do idag. Kan börja läsa Friskt ledarskap till nästa veckas tema i kursen i och för sig. Är ganska bra soff-läs-väder idag. Ikväll blir det antagligen rygg eller medelpass på Friskis med Anna. Trots att jag har gratis kort på alla träningsformer där så blir det av någon konstig anledning som så att man slöar till det lite. Men trots det så kör jag fortfarande hårt på min och Linas special:

-30 min motion varje dag

-3x1 min plankan varje dag

-50 armhävningar varje dag

-Inget bröd, bara knäckebröd

-Bara vatten

-Ingen snabbmat, godis, läsk i veckorna

Går finfint. Så nu ska jag ta hojjen ut och få lite av motionen för idag. Sedan avslutar jag med planka och armhävningar. Och ikväll får jag ju ytterligare träning. Fina grejer.

Inga kommentarer: