onsdag 28 oktober 2009

Thai-lunch med da family

Sjukt skojfriska Andersson family


Klockan är 11 och det är onsdag, veckan går snabbt som alltid. Vid 10 hade jag redan hunnit äta en liten frukost och dammsugit hela lägenheten. Ibland kan jag allt. Josse kom uppom runt halv 10 innan hon skulle till tandläkaren vid 11. Vid halv 12 ska hela familjen Andersson luncha på Thairestaurang. Trevligt.


Sedan ska jag hem och göra mina gymnastiska övningar. Jag och Lina har filat ihop ett mat och träningsschema där det bland annat ingår att göra 50 armhävningar och 3x1 min plankan om dagen. Har ont i axlar och armar idag efter gårdagens pressande på hallgolvet. Såg nog sjukt skoj ut. Minst 30 minuters motion ska också avverkas, vilket jag nog tar senare. Vi har även satt förbud för mjukt bröd, bara knäckis, samt endast vatten till måltider. Enkelt som en plättis!


På lördag blir det utgång, finally. Har varit några lugna helger nu så på lördag kör vi all in. Tjej-fest hemma hos mig. Sedan ska vi shaka ass på Statt of course my horse.
Men nu ska jag klä på mig lite anständiga kläder och sätta på facet så jag är redo att inta en trevlig lunch. So long suckers!

Inga kommentarer: