fredag 9 oktober 2009

Livet går inte alltid mitt håll ..

.. och det kan ta oförutsedda vändningar. Fram till nu har livet varit snällt, men med en fingerknäpp kan det vända och det har det gjort. Det som kändes så självklart innan gör inte det längre. Samtidigt som jag har en klump i hals och mage så känns det rätt. Det kan inte alltid gå min väg och man måste förlika sig med tanken. Känner mig tom inombords. Trots det inser jag att detta är det bästa och att jag så småningom kommer att förstå det helt.

Om någon timme kommer Lina, mitt hjärta. Eftersom jag snart börjar klättra på väggarna och tänker på tok för mycket så kommer det att bli skönt med sällskap. Sängen är nybäddad och förberedd för övernattning och ikväll är det soffan, taco, idol och godis. Vi får se hur länge vi kan leva på varandra innan vi får dåndimpen ;)

Tack för att ni hör av er, jag mår bra. Tror jag ..

Inga kommentarer: