onsdag 9 september 2009

Pluggro?

Mobilen är ju bra att ha när man pluggar .. man kan ju få roliga sms som förhöjjer plugget. Eller nej, ganska onödigt. Väck med den ..



Ett tillgjort och påklistrat smajl då? DET kör vi på ..





Gaaanska så bra med kurslitteratur kan jag tycka. Den får dessvärre också hänga på

Inte att glömma godiset som i och för sig är slut, men det är tanken som räknas.

Dock ska jag inte äta godis mitt i veckan, men hey, plugg är undantag!


What the heck am I doing?

Jag skulle P.L.U.G.G.A idag. Jag har faktiskt skrivit in alla anteckningar och hör och häpna fattade jag det jag inte fattade på föreläsningen, i och med inskrivningen på datorn. Himla fiffigt det där!

Nu kan jag dock tycka att jag har alla förutsättningar för att ha pluggro. Man kan ju tycka det i alla fall. Vad händer? Jo jag fastnar på fejjan och i min mail. Mail kan vara bra, men fejjan. HALLÅ?
P.s Mamma, drabbas inte av stress-oro-panik nu. Jag SKÖTER faktiskt mitt skolarbete. En svacka eller två är väl tillåtet? D.s.

Inga kommentarer: