fredag 4 september 2009

Fredagschill

Klockan är nästan läggdags kan jag tycka, men jag kommer inte riktigt för mig att gå och lägga mig. Snart!
Dagen har varit trevlig. God frukost, lite Wii-spelande, powerwalk, lunch på stan och även en repa med Lina. Köpte nytt fräscht smink på Body Shop som visserligen kostade lite mer än det normala, men billigt skitsmink funkar bara inte på mig, har lärt mig det nu. Blev även en lila kasse som fick följa med hem, var det inte vit helg som gällde?

Ikväll har det lagats taco och så har jag varit en sväng nere hos Lina. Imorgon ska vi till skopunkten vid 10 och försöka hitta några snygga skor till överkomligt pris, samt att jag ska handla födelsedagspresent till Stoffan som fyller på tisdag. Ska ta mig en promenad imorgon med och försöka bränna några kalorier inför kvällens vinpimpling. När ska detta slut Lina? ;)

Fest hos Blondie på kvällen, ska bli nice. Skönt att slippa städa undan flaskor, klibbfläckar och chipssmulor för en gångs skull ;)
Nej nu är det time to hit the bed, rolig dag väntar ju imorgon.

Inga kommentarer: