torsdag 6 augusti 2009

Torsdag

Tänker inte skriva var jag är, för det är ganska så uppenbart kanske?

Veckan har som alltid gått snabbt, skönt är väl det. Igår kväll efter jobbet gick jag och Lina långpromenad och avverkade de vanliga problemen. Men så mycket klokare för det kan jag inte påstå att vi blev. Satte mig på balkongen efter och läste och åt glass. Är det sommar så är det. När skolan börjar så börjar även mina gamla vanor igen. Träning 4 dagar i veckan, nyttigt i veckorna och lite godare på helgerna. Man mår ju så mycket bättre av det. Men än så länge är det semester och då är jag inte den som är den.

I helgen vankas det fest. Sällan? Kom på att jag nog varit ute varje helg på hela sommaren, med undantag för en eller kanske 2. Men även här är man ju inte den som är den, man lever ju bara en gång och ödsla tid på att sitta inne som en annan tant har man ju inte tid med. Nej på lördag kör vi igen, jag och Z denna gång. Någon mer som är sugen?

Nu ska jag nog läsa min bok här, det är lugnt och ringer inte nämnvärt mycket. Softjobb? Javisst!

Inga kommentarer: