söndag 12 juli 2009

Vilken partynatt!

Födelsedags hos Peter L på Sturkö igår, sedan in till stan och jag drog vidare på förfest hos Emma på Björkholmen. Jag, Lina och Emma var i gasen och sjöng och skuttade hela vägen in till stan sen. Först Nivå där vi shakade och drack öl, sedan Statt där vi shakade ännu mer och där jag trallade in gratis. GRATIS lina ;) Skitrolig kväll som sätter sina spår dagen efter, skittrött.

Har hunnit med en prommis med Lina för att skratta åt gårdagen och att se hur Emma mådde på Björkholmen, hon levde. Nu har vi haft besök av ma och pa och jag ska nog traska ner till Donken och köpa med mig mat. Vid 6 ska jag och tjejerna till Grevagården och lyssna på Jocke Mullo och hans band som spelar live. Eventuellt dricka något glas vin, verkligen eventuellt .. haha!

Skön och rolig helg, som har gått för snabbt som vanligt. Imorgon är det jobb igen, längtar redan till fredag och helg. För då kommer ju Wibbsie och på lördag är det inflyttningspartaj hos oss, jippi!

1 kommentar:

lina sa...

jag tycker ju dock att du ska ge mig pengar eftersom det va jag som flörtade in dig haha!! ;) HADERAJRAJ!! Puss baby!