måndag 4 maj 2009

Ny vecka!

Då var det ny vecka och det har verkligen varit bloggtorka över helgen.
Valborg har varit great. Fick lägenheten i torsdags och det var som jag väntat mig; superskoj. Har burit in lite grejer och fixat lite pö om pö. Ska premiärsova där inatt, eftersom elen sätts på idag. Ska även försöka hitta rullgardin till sovrummet vilket inte är superenkelt då förnstret är gigantsikt, både högt och brett. Lite lampor vore även på sin plats då vi får el idag.
Ikväll är det tjejkväll hos Lina. Ny tradition med början idag. Tjejkväll en gång i veckan.

Just nu huserar ett antal målare här. De skrapar fönster både inne och ute och för ett himlans liv, men fint blev det. Nu har det lämnat mitt sovrum så jag ska nog passa på att tassa in där och byta om, ska ju in till stan och lägenheten snart.
Imorgon kväll åker jag nog tillbaka till V, sista tillbaka-åkningen för mig. Blir nog ingen mer hemfärd innan flytten, som ju faktiskt inträffar om bara 3 och en halv vecka. Jihoo!

1 kommentar:

carro sa...

Heej! Missade dej helt idag ;)
Hur är läget? kram