torsdag 7 maj 2009

En fullt normal konversation

Jag håller på Kiwi & Wibban på armvecket!


Johanna säger:
fy fan vad jag är sugen på lakritspengar! det riktigt kryllar sig på tungan när ja tänker på det. sådär som det kan göra när man äter kiwi. jag är knäpp!



Johanna "Wibban" säger:
herregud, när det har jag aldrig upplevt!



Johanna säger:
jooo, men när du äter kiwi? den där känslan av att det kittlar?
lite som med senap med



Johanna "Wibban" säger:
ska vi snacka onormalt...om någon kittlar dig lätt i vänster armväck kittlar det under din tunga vänster bak i munnen då???



Johanna säger:
njae inte just armvecket. men jag har med ngn sån punkt. tror det är bak på ryggen, då kittlar det bak i munnen, typ gommen. ska försöka komma ihåg var det är ..



Johanna "Wibban" säger:
fast jag har inte i gommen, mitt kittlar under tungan...carl tycker det är jättekul...
man börjar ju undra vad den nerven ska fylla för funktion...



Johanna säger:
ja kan kan ju undra vad vi fyller för funktion att överhuvudtaget diskutera detta



Johanna "Wibban" säger:
vi kommer skapa fred i världen genom denna diskussionen


Inga kommentarer: