måndag 18 maj 2009

Helgen & veckan


Helgen är förbi. Vi har festat, dansat, sjungit, varit bakis, ätit mc´donalds, sovit, slappat med mera med mera. Skön helg och nu har Stoffe åkt. Han fick med sig ytterligare en flyttkartong, resväska full med kläder, badrumshylla och tavellist. Man borde alltid ta det lite pö om pö när man flyttar, skitsoft. Men nu börjar lägenheten verkligen tömmas. Inget på väggarna, inget i hyllorna, köksskåpen börjar urholkas. Men lik förbannat är väl gaderoben överfull och prylar överallt och jag FÖRSTÅR inte hur det funkar. Jag har hittills fått hem 8 flyttkartonger i omgångar men lik förbannat är det ju lika mycket kvar? Tell me ..

Allkårsvecka med. Vilket innebär aktiviteter dagligen med start imorgon. Jag ska gå på Fredagsfestivalen och Grisfesten som är på lördag. Linn kommer även på lördag och ska parta loss med oss, skitskoj. Annars ska vi i webbgruppen gå och promota hemsidan nu i veckan, då lär man inte bli rastlös i alla fall. För vi har verkligen nada plugg kvar. Jag och Sanna ska bara köra ihop en testpanel till hemsidan till nästa vecka, går nog snabbt och smärtfritt. Annars nothing else to do!

Nu ska jag vädra ut här (brände ihjäl en grillskiva innan) och packa någon kartong till. Eventuellt kila ner i förrådet och se över bråten som gömmer sig där. Gode gud, I hate the förråd ..




Inga kommentarer: