lördag 23 maj 2009

Drömmacka!

Kan man ha så ont i huvudet som ja har idag? Knappast möjligt, men ändå sitter den där.
Huvudvärken är ett resultat av en alldeles förträfflig kväll som slutade runt halv 4 i mitt kök där jag och JLindh åt drömmacka på drömmacka och skrattade och diskuterade livets små och stora saker. Drömmacka is the shit!

Om en timme anländer Linnepinn till Växjö och då ska jag infinna mig på stationen. Funderade först på att traska in men efter att ha känt efter en gång till så tar jag bussen. Om ett par timmar blir det således dags att korka upp igen, hur nu det ska gå.

Så nu måste jag klä på mig något anständigt, borsta tänderna (prio ett idag) och gå upp till ICA varifrån bussen går. Ta ut pengar med, annars får jag stå kvar på hållplatsen och se bussen åka ..

Inga kommentarer: