lördag 4 april 2009

Pink och JT

Jag sitter här och ryser!

Kollar klipp på youtube från Justin Timberlake och Pinks konsert i Miami 24 februari 2007. Och jag var DÄR! American Airlines Arena i Miami. Med Linn och tjejerna och det var en helt jävla underbar kväll. Justin och Pink var så grymma och det är svårt att fatta att man verkligen var där.

Eftersom jag är lite oteknisk så kan ja inte lägga upp klippet för att spelas direkt på bloggen, men kolla gärna länkarna. Det var amazing!

http://www.youtube.com/watch?v=F4rguUnXlGE&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=PxaAD0X06OA

Klippen är alltså från den konserten jag var på :)


2 kommentarer:

Evelina sa...

Hej,
jag satt och kollade upp informatörsprogrammet på google och hamnade här. Hur trivs du på programmet och i växjö?
-Evelina från skåne : )

Anonym sa...

Hej Evelina!

Jag trivs kanon, programmet är super! Om du vill kan du läsa inlägget jag skrev om utbildningen! Är det något utöver det du vill veta så fråga igen vetja :)

Kram Johanna!