tisdag 10 mars 2009

Tristess är bara förnamnet

Vilken tröttsam jävla dag. Jag får panne (panik) av att inte har något att göra. Den nu så lugna våren ser ut att ge mig krupp. Men jag ska inte klaga, det kunde ha varit värre. Det kunde har varit 5-6 böcker per 5 veckor att läsa och skriva hemtenta på. Nu är det nada, inte en bok så långt ögat kan nå. Nu är det istället webbprojekt. Men dagarna fram till att vår grupp kör igång på riktigt allvar gör mig skogstokig. Vad ska man göra? Idag har jag suttit vid 1. datorn 2. tv:n. Innan dess var jag på morgonpromenad och avslutade dagen som har gått i tristessens tecken med ett step core pass, som dock var roligt.

Imorgon har vi föreläsning inför vår presskonferens vi ska anordna. Det ska bli roligt. Men på torsdag och fredag har jag återigen inget att göra, haha. Tur att Stoffe kommer på fredag och livar upp stämningen. På lördag blir det bio Män som hatar kvinnor och mysmiddag. Sen ska vi planera lägenheten lite och lalallaaaa vad jag längtar.

Nu ska jag hoppla ner i säng och läsa några sidor i Änklingen. Imorgon morgonprommis med Sannski. Jag fortsätter i hälsans tecken.

Love, Johanna

Inga kommentarer: