tisdag 3 mars 2009

Tisdag och vardagssysslor

Nej men tjenare! Då var jag tillbaka och på plats i V. Kom tillbaka från Kalmar i söndagskväll efter en trött tågresa. Besöket hos Linn var supermysigt och kanonskoj att ses igen. Gick en repa på stan och köpte kanonfina Nike-sneakers till våren, väska och plånbok. Åt lunch och kacklade som vanligt. På kvällen vart det utgång på Kalmars studentställe Kåren, vilket visade sig vara superskoj. Aningens runda om tassarna kom vi hem jag vet inte när och vaknade något mer mörbultade än dagen innan runt 11 snåret på söndagen. Halvkollade på tv/sov framt ill 3 då vi ingås att vi borde äta något. Sagt och gjort. Tog en runda bort till närmsta Kebabställe och tog med mat hem, samt inhandlade godis på ICA. Sedan klarade vi oss några timmar till!

Nu är man tillbaka i vardagen och denna veckan bjuder på skojsigheter.
Idag: Webbkursen, liite projektarbete och träning
Imorgon: Tvätt, opponeringsarbete, värdning och träning
Torsdag: amår hela dagen, ska värda för Drivhuset och sedan storslagen Bankett på kvällen
Fredag: Seminarie, värdning och slapp kväll
Lördag: Då kommer mina Karlskronabrudar och det blir party hos mig :)

Vilken rolig vecka, trots lite skolplugg och sånt.
Nu sa jag ta något litet att äta innan kvällens träning som blir step core. Igår var det muskel och det var gudarnas skönt. Nu ska jag ge järnet fram till sommaren. Morgonpromenader varje morgon (trots trötthet så jag mår illa) och träning minst 4 gånger i veckan. Har gjort det innan och jag ska göra det igen!

Love, Johanna

1 kommentar:

Anonym sa...

hm vänta lite nu? Har jag missat nått? Du skulle väl inte handla några kläder denna månaden? eller räknas inte skor,väska och plånbok som det...hm kanske det inte gör=) Hoppas ni får det bra i helgen!Puss Eve