lördag 28 februari 2009

Vår eller vinter?

Vilken härlig fredag! Så jävla underbart väder, ursäkta ordvalet. Tog skön sovmorgon och vid 1 snåret traskade jag, S och J på lång skönpromenad i vårvädret. Jag hade tjocktröja och träningsoverallsjacka på mig och var svettig när vi kom tillbaka. Det var sjukt skönt! Men allt har ju en baksida. Så ikväll när jag och Emelie satt och åt taco hos mig kollade jag ut och det snöade! SNÖADE! Jag blir så trött. På en halvtimme kom 4 cm ungefär. Attans. Och jag som hade vårjackan när jag var och handlade idag. Conversen åker i alla fall med till Kalmar imorgon för Linn meddelade att ingen snö synts än så länge. Det tackar vi för!

Imorgon åker jag alltså till Kalmar för att hälsa på min kära Linn. Blir lunch och strosande på stan för att avsluta kvällen med fest i en lokal och utgång på Kåren. Ska bli intressant! Väskan är packad och sängen ser mer än inbjudande ut. Så nu checkar jag ut för idag och återkommer på söndag. Ha en utomförträfflig helg och take care där ute i kylan.

Love, Johanna

Inga kommentarer: