onsdag 11 mars 2009

Halvtråkig dag med en glad nyhet

Idag är det ingen rolig dag. Mitt lilla hjärta, är så ledsen för din skull. Jag ber högre makter att trolla fram något!


Dagen började med en morgonprommis som var skön och 45 minuter. Härligt start! Sedan åkte jag med S och J till Willan för att jag hade noll att göra och höll på att bli tokig. Inhandlade så mycket som mjölk, juice och minimajs. Jesus alltså, ingen storhandling. Vid 1 hade vi en mycket intressant föreläsning med en superbra föreläsare som i vanliga fall arbetar med bland annat medieträning. Vi ska ha honom denna vecka och nästa. Nästa vecka ska vi i smågrupper anordna "riktiga" presskonferenser inför varandra. Vi ska skicka ut pressmeddelande och hitta på ett scenario som vi ska samla ihop ett stoooort mediehav till ;) Ska bli skitskoj!


Vid kvart i 6 var det värdning och vid tjugo över 6 ett kanonsskoj muskelpass. Jag utmanade mig själv idag och använde endast den tyngre av de två stängerna jag tog med mig in. Jag kände mig stark och nöjd! Imorgon står det mellan step air och core. Vi får se! Nu är träningen på topp. Morgonpromenad varje morgon, samt träning 4-5 dagar i vecka. Lovely!


Imorgon ser det ut att bli en jävligt lugn dag. Jag ska passa på att ringa runt till samtliga sommarjobb jag sökt för att presentera mig och höra lite hur det går med rekrytering. Absolut inte vara jobbig och otålig, men jag tror att det är jättebra att presentera sig på annat än mail och genom ett CV. Och på fredag kommer mitt lilla hjärta. Jag ska ta hand om dig i helgen så du kan glömma lite och bli lite muntrare :)


Fick även en jätterolig och glad nyhet idag, det var på tiden om man säger så ;)





Love, Johanna

Inga kommentarer: