fredag 13 mars 2009

Fredag utan otur!


Älskar tavelväggen. Jag har själv tavlor på liknande sätt i en rektangel, fast vita ramar.
I nya lägenheten ska en liknande vägg uppföras, wall-of-fame helt enkelt!


Freeeedag. Det var väl skönt att det blev det idag med :) Och att det är fredagen den 13e berör mig inte nämnvärt. Planen var att gå sedvanlig morgonprommis med JL men jag vaknade med ett ryck när vi bestämt och insåg att jag var sen och att ja lika gärna kunde ligga kvar. Gick upp en stund senare och åt frukost till Nyhetsmorgon. Sen satte jag igång med städeriet. Rev ut allt under diskhon och skrubbade, vilket man gör allt för sällan. Sen dammade, dammsög och moppade jag hela lägenheten. Den stooora lägenheten på 38 kvadrat. Tacka vet jag 82 som vi har att städa sen, hujedamej.


Nu väntar jag på Stoffe som är på ingång :) Ikväll blir det bio Män som hatar kvinnor, vad jag har längtat. Innan det mysmiddag av obestämd art. Imorgon kommer en snubbe och ska kolla min lägenhet vid 11 (jihooo jag ska verkligen flytta) och sedan är dagen oplanerad. Härligt! Melodifestivalen på kvällen såklart.

Inga kommentarer: