onsdag 25 februari 2009

Dagsrapport

God kväll i stugorna!

Jag sitter här i min stuga och gör mest ingenting. Dagen har varit fartfylld. På ett ungefär. Var hos Sannski i morse och skrev arbete. Tekniken var dock inte på vår sida och vi var nära att slänga två datorer i väggen. Till sist gick det och vi fick ihop ett statement, tidsplan och en swot-analys. Fina grejer! Har även kirrat gästleg till Z, L och A till nästa helg då Karlskronabrydarna gör entré. Sedan blev det mer arbete och lite handling på Willan. Värdning på VUGI och ett stenhårt muskelpass där plankan höll på att ta knäcken på mig. Blev biffar och god sallad till middag och nu har jag som vanligt fastnat här i ett antal timmar. Farmor Johanna och mormor Sanna klagar på störande grannar och attans att vi missade rapport idag. Går det i repris?

Imorgon blir det bibblanplugg vid 9 och lite träning på kvällningen perhaps. På lördag åker jag tåg till Linnepinn i Kalmär och röjer loss. Det är ju inte på tiden eller så. Ska bli trevligt att träffa min USA-buddy och göra det vi är bäst på: äta.

Nu ska jag ta en dusch och NEJ jag har inte duschat sen träningen. Kan tyckas äckligt men hey, det är ju bara jag här. Ha en fortsatt trevlig dag hemma i stugorna.

Love, Johanna

1 kommentar:

Anonym sa...

gött att gästleggen är fixade!/madde