torsdag 13 oktober 2011

Vad säger man?

Gårdagen var kanske inte den bästa utav dagar. Dagen började med rouge i färgen coral (det är väldigt mycket färg det) över mig, en svart badrumsmatta och nya strumpbyxor några minuter innan avfärd till jobbet. Vidare blixtrande huvudvärk dagen igenom och avslutningsvis ett HIT-pass med en sådär rolig utgång. Redan på uppvärmningen vek sig mitt älskade (?) högerknä och hoppade från sitt utgångsläge till något annat onödigt läge. Dum i huvudet som jag är så fortsatte jag passet och hoppade både jämfotahopp och gjorde avancerade benövningar. Kom igen Johanna! Sista zonen resulterade i ett snedsteg och en fot som landade snett pa en medicinboll. Aj! Natten var inte kul och idag kunde jag bara glomma att traska mot jobbet. Tass inlindad i gasbinda och missade program att ta igen pa webben. Jag hade hellre jobbat, sjukt trist att ligga still.

3 kommentarer:

Anonym sa...

ajajaj

Johanna sa...

Samma fot som en annan lyckades paja i maj, välkommen i klubben! ;)

Hanna Z sa...

Tack för din kommentar!
Vad hon i butiken sa var att skorna ska vara MAX 1,5 cm för stora när barnet nyligen lärt sig gå, annars blir dom på tok för stora och klumpiga? Jag vet att dom ska vara större men jag kan ju eg inte så mkt mer och barnskor.. Elliots fot är iaf rätt knubbig så det får väl bli Kavat här då, eller Viking:) Ska kolla i helgen när han är med..