fredag 10 juni 2011

En kulen natt natt natt ..

Det regnar floder utanför fönstret. Grötfrukosten är i magen och snart, snart när orken infinner sig ska jag borsta tänderna och klä på mig. Kort arbetsdag till 14 avslutar denna veckan sedan är jag ledig till tisdag. Skönt! Igår var det tyst i bloggen. Efter jobbet åkte jag direkt ut till Sturkö och hade träff med vår roliga lilla läsklubb. Still going strong! 13e träffen avklarad och tredje trippen till Göteborg och bokmässan är planerad. Mamma bjöd på utsökta lax och potatispaket på grillen och rabarbersmulpaj till efterrätt. Mums i magen.

Efter jobbet idag blir det en tur till gymmet och flåsa lite innan helgen och allt vad det innebär står i antågande. Alltid skönt att börja helgen på det sättet. Lördagen står förhållandevis utan planer men på söndag ska vi utåt öarna igen och äta middag hos svärisarna.

Nu kallar tandborsten. Får peta upp ögonen med tandpetare, vädret gör mig trött tycker jag. Ha en fin dag!

Inga kommentarer: